سلطان فوتبال

ساخت وبلاگ

1[1].jpg

 

همان طور که از اسم بازی پیدا است ، داستان آن  در عصر گلادیاتورها می گذرد . در آن زمان آرزوی بسیاری از افراد گلادیاتور شدن بود . حال شما در این بازی در نقش گلادیاتوری قرار دارید که باید با دشمنان خود در میدان های نبرد مبارزه کنید . اگر به سبک بازی ها اکشن علاقه مند هستید این بازی بسیار زیبا و با گرافیک عالی را از دست ندهید .

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی جنگ های صلیبی 2 ,دانلود بازی پلنگ صورتی, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 800 تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 ساعت: 18:43

1[2].jpg

آماده شوید تا به دنیای فوق پیشرفته و پر از اکشن و هیجان Tron وارد شوید! Tron: Evolution عنوان بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص زیبا با بهره گیری از عناصر ریسینگ و نقش آفرینی با تمرکز گیم پلی اصلی بر سیستم آکروباتیک و نبرد است که داستان آن مرتبط با فیلم سینمایی Tron: Legacy می باشد که توسط استودیوی Propaganda Games طراحی وساخته شده است .

 

 

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 707 تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 ساعت: 18:37

قالب عید نوروز

 برای دانلود و دیدن توضیحات سال نو به ادامه مطلب مراجه کنید

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی , دانلود بازی پلنگ صورتی , دانلود بازی پازل یرای نروید, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 589 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت: 16:56

1[2].jpg

یا اینکه با دسیپتیکانها (Decepticons)، یعنی نیروهای اهریمنی باشید و در همین نبرد زمین را نابود کنید و این عمل را با نیرویی غیر قابل توقف و با اشکال دلخواه روباتی آنها با تغییر قیافه دادن ، تجربه نمایید. هنگامی که نبرد میان Transformers به زمین کشانده شد، بازی کننده می توانند به اتوباتها برای محافظت از زمین بپیوندند یا اینکه به دسیپتیکانها ملحق شوند و آنرا نابود نمایند . با دوحالت مختلف دراین بازی میتوان گفت که سرنوشت نهایی زمین دردستان شماست !

 

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 524 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت: 16:31

قالب فوتبال کریستین رونالدو

     برای دانلود و دیدن زندگی نامه رونالدو به ادامه مطلب مراجه کنید

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید , نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 490 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت: 16:35

قالب وبلاگ

 

آبخوست؛ آبخُست؛ آداک یا جَزیرهخشکی است که گرداگردش را آب فرا گرفته باشد.بزرگ‌ترین جزیره جهان گرینلند است با ۲۱۷۵۵۹۰ کیلومتر مربع پهناوری که بخشی از خاک کشور دانمارک شمرده می‌شود. البته استرالیا با مساحت ۷۶۸۶۸۵۰کیلومتر مربع از گرینلند بزرگتر است . ولی از نظر زمین شناسی یک قاره محسوب میشود.

کوچکترین جزایر دنیا که به عنوان کشورهای مستقل نیز شناخته میشوند به ترتیب عبارتند از:

نائورو
تووالو
جزایر مارشال
مالدیو
مالت
گرانادا
سنت وینسنت و گرنادین
سنت کیتس و نویس
باربادوس
آنتیگوا و باربودا.

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی , دانلود بازی پلنگ صورتی , دانلود بازی پازل یرای انروید , دانلود بازی هیتمن2, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 464 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت: 16:47

 1[2].jpg

 

توضیحات بازی : بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است ، نسخه برفی این بازی را می توانید هم اکنون  دانلود بفرمایید.

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 669 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت: 14:58

قالب وبلاگ تام و جری

تام و جری : تام و جِری، کارتون تلویزیونی و برنده جایزه اسکار آمریکایی است. اولین قسمت‌های این پویانمایی بین سالهای ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۷ میلادی توسط مترو گلدوین مایر در هالیوود تولید شد و خالق آنها ویلیام هانا و ژوزف باربارا بودند، که آن را نویسندگی و کارگردانی می‌کردند.

این کارتون تلویزیونی در مورد موشی به نام جری (Jerry) و گربه‌ای به نام تام (Tom) بود، که از قسمت‌های کوتاه ساخته می‌شد. تام و جری های جدیدی نیز به بازار عرضه می شود..

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی , دانلود بازی پلنگ صورتی , دانلود بازی پازل یرای انروید , دانلود بازی GTA1, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 451 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت: 14:38

قالب وبلاگ قلعه

قلعه، کاخی است که معمولا دارای استحکامات نظامی نیز می‌باشد.معمولا پادشاهان وشوالیه هادر آن سکونت دارند این بنا ها معمولا خندق یا حساری به دور خود دارند ودر آن سربازان وسپاهیانی برای حفاظت از حاکم در آن وجود دارند برروی برج های آن نیزکماندارانی هستند
قلعه معرب واژه ای پارسی به صورتهای کَلا ، کَلات و کلاک است که مثل بسیاری از لغات هنگام تعریب کاف به قاف تغییر کرده است و این واژه از فارسی وارد عربی شده است.

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی , دانلود بازی پلنگ صورتی , دانلود بازی پازل یرای نروید , دانلودبازی فوتبال2011, دانلود بازی رستوران مرده, بازی موتور سواری Death Racing Moto – اندروید , بازی شب مرگ Night Of The Living Dead Defense ,رونالدو,رونالدو مسی,جام جهانی2010 , مافیا, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 451 تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392 ساعت: 19:27

قالب وبلاگ کره زمین

زمین سومین سیارهٔ منظومهٔ خورشیدی است که در فاصلهٔ ۱۵۰ میلیون کیلومتری از ستارهٔ خورشید قرار دارد. این سیاره چگال ترین و از نظر بزرگی پنجمین سیاره از هشت سیارهٔ منظومهٔ خورشیدی است. همچنین در میان چهار سیارهٔ سنگی گردان به دور خورشید (تیر، ناهید، زمین و مریخ) زمین بزرگترین آن‌ها است. گاهی از آن با نام‌های جهان و سیارهٔ آبی نیز یاد می‌شود. نام لاتین آن Terra است.در منظومهٔ خورشیدی، فاصلهٔ زمین تا خورشید بین فاصلهٔ زهره (یا ناهید) تا خورشید و فاصلهٔ مریخ (یا بهرام) تا خورشید است. زمین جزو سیارات داخلی منظومهٔ خورشیدی به‌شمار می‌آید.

نزدیک به ۴٫۵۴ میلیارد سال (به صورت دقیق تر ۰٫۰۰۰۶ ± ۴٫۵۶۷۲ میلیارد سال) از پیدایش زمین می‌گذرد. و زندگی بر روی سطح آن در طول یک میلیارد سال پدیدار گشته‌است. هم اکنون زمین خانهٔ میلیون‌ها گونه از جانداران است که انسان یکی از آن‌ها است. زیست‌کرهٔ زمین با گذر زمان جو زمین و دیگر شرایط فیزیکی و شیمیایی این سیاره را دچار دگرگونی‌های شگرفی کرده‌است و محیطی را فراهم کرده‌است تا اندامگان زنده بتوانند به رشد و زیست‌زایی بپردازند. همچنین در اثر این دگرگونی‌ها لایهٔ اوزون به دور این سیاره تشکیل شده‌است، لایه‌ای که با کمک میدان مغناطیسی زمین مانع از ورود پرتوهای آسیب رسان خورشید می‌شود و به این ترتیب اجازه می‌دهد در زمین زندگی ادامه یابد. ویژگی‌های فیزیکی، پیشینهٔ زمین شناسی و گردش زمین باعث شده‌اند تا زندگی در این دوره‌ها در آن پابرجا بماند و انتظار آن می‌رود که برای ۵۰۰ میلیون تا ۲٫۳ میلیارد سال دیگر نیز زندگی همچنان ادامه داشته باشد.

پوستهٔ زمین به چندین لایهٔ سخت یا زمین‌ساخت بشقابی تقسیم شده‌است، این لایه‌ها در گذر میلیون‌ها سال در زمین جابجا می‌شوند. نزدیک به ۷۱٪ از سطح زمین با آب شور اقیانوس‌ها پوشیده شده‌است و باقی ماندهٔ آن را قاره‌ها و جزیره‌ها تشکیل می‌دهند که خود آن‌ها نیز تعداد زیادی دریاچه و دیگر سرچشمه‌های آبی را در خود جای داده‌اند. بیشتر سطح قطب‌های زمین از یخ یا دریای یخ زده پوشیده شده‌است. ساختار درونی زمین پویا است و لایه‌های آن عبارتند از لایهٔ ضخیم گوشتهٔ جامد، یک لایه، هستهٔ بیرونی که مایع است و میدان مغتاطیسی را تولید می‌کند و یک لایه، هستهٔ درونی که آهنی و جامد است.زمین همواره با دیگر جرم‌های آسمانی بویژه خورشید و ماه در اندرکنش است. هم اکنون زمین با سرعتی ۳۶۶٫۲۶ برابر سرعتی که به دور خودش می‌گردد، به گرد خورشید می‌گردد که این برابر با ۳۶۵٫۲۶ روز خورشیدی یا یک سال نجومی است.
محور گردش زمین نسبت به خط عمود بر صفحهٔ گردش آن ۲۳٫۴ درجه انحراف دارد. این انحراف باعث ایجاد تغییرات فصلی با دورهٔ گردشی برابر با یک سال اعتدالی یا ۳۶۵٫۲۴ روز می‌شود. تنها ماه طبیعی شناخته شده برای زمین، کرهٔ ماه است که از نزدیک به ۴٫۵۳ میلیارد سال پیش گردش خود به دور زمین را آغاز کرده‌است. ماه باعث ایجاد کشند در آب اقیانوس‌ها، پایدار شدن زاویهٔ انحراف محور زمین و کم کم آهسته تر شدن سرعت گردش زمین شده‌است. در آخرین بمباران شهابی تقریبا میان ۳٫۸ و ۴٫۱ میلیارد سال پیش، چندین سیارک و شهاب سنگ با زمین برخورد کرد و دگرگونی‌های درخور توجهی در سطح زمین ایجاد کرد.

جو زمین ترکیبی است از نیتروژن (نزدیک به هشتاد درصد)، اکسیژن (نزدیک به بیست درصد) و چندین گاز دیگر.

بلندترین نقطه بر روی خشکی‌های زمین کوه اورست نام دارد که نزدیک به ۹ کیلومتر از سطح دریا بالاتر است. ژرف‌ترین قسمت دریاها نیز در نزدیکی جزایر فیلیپین در اقیانوس آرام قرار دارد. عمق این ناحیه حدود ۱۱ کیلومتر پایین‌تر از سطح دریا است و به آن درازگودال ماریانا گفته می‌شود.

محدودهٔ دمای هوا بر روی کره زمین میان ۸۹٫۲ (قطب جنوب) درجه زیر صفر تا ۷۰٫۷ (کویر لوت، ایران) درجه بالای صفر قرار دارد. محیط استوای زمین ۴۰٬۰۷۵۱۶ کیلومتر و وزن زمین ۱۰۲۴×۵۹۷۳۵ کیلوگرم (هشتاد برابر وزن ماه) است. فاصله کره زمین تا کره ماه ۳۴۰ هزار کیلومتر می‌باشد.

انسان‌ها نیازهایشان را از منابع کانی‌ها و محصول‌هایی که از زیست‌کره بدست می‌آید، تامین می‌کنند. نزدیک به ۲۰۰ کشور مستقل در جهان وجود دارد که انسان‌ها در این کشورها پخش شده‌اند و از راه دیپلماسی، سفر، تجارت و فعالیت‌های نظامی با هم در اندر کنش قرار می‌گیرند. فرهنگ و دانش انسان‌ها با گذر زمان بسیار پیشرفت و تغییر کرده‌است. انسان‌ها زمانی به صاف بودن زمین و بعد نظریهٔ مرکز بودن زمین در جهان معتقد بودند. از دیدگاه‌های امروزی به زمین، می‌توان به دیدگاه فرضیهٔ گایا اشاره کرد.

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی , دانلود بازی پلنگ صورتی , دانلود بازی پازل یرای نروید , دانلودبازی فوتبال2011, دانلود بازی رستوران مرده, بازی موتور سواری Death Racing Moto – اندروید , بازی شب مرگ Night Of The Living Dead Defense ,رونالدو,رونالدو مسی , دانلود قالب بن10, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 634 تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392 ساعت: 2:05

قالب وبلاگ

. بن ۱۰ :
بن ۱۰(به انگلیسی: Ben 10)‏ یک مجموعه تلویزیونی پویانمایی است که توسط کارتون نتورک تهیه شد. این کارتون درباره پسری به نام بن است که یک دستنبد جادویی پیدا می‌کند که قادر است وی را به شکل‌های گوناگون تبدیل کند

داستان فیلم :
داستان انیمیشن از این قرار است که بن پسر ده ساله بازیگوش به فصل تعطیلات رسیده است . او تمام سال را برای این تعطیلات برنامه چیده بود که با پدر بزرگش خوش بگذراند . اما بعد از این که سوار ماشین پدر بزرگش می شود دختر عموی خود را نیز که هم سن اوست وبرای تعطیلات با پدر بزرگ آمده است می بیند . بن که تمام نقشه هایش را برای تعطیلات نقش بر آب می دید، بحث می کند . بن و بقیه جنگل می روند . بن از بقیه جدا شده و به سمت داخل جنگل می رود . ناگهان شهاب سنگی به سوی او می آید و به زمین بر خورد می کند.بن با تعجب به سمت آن شهاب می رود و می بیند که نا گهان آن شهاب که بیشتر به یک توپ فلزی شبیه بود باز شده و ساعت مچی ای درون آن است . او با تعجب دستش را به سمت ساعت دراز می کند که ناگهان ساعت به دست او می چسبد.اوباکمک این ساعت می تواند به10 ابر قهرمان تبدیل شودکه عبارتند از انفجار گرما-کله الماسی-چهاردست-به روز رسانی-ارواره ی درنده-مگس بدبو-موجودخاکستری-xlr8-سگ وحشی وروح خیالی
در هر قسمت موجودات جدیدی به ساعت بن اضافه می شود.

دست اندرکاران دوبله انگلیسی ـ فارسی
مترجم: سارا حسنی
مدیر دوبلاژ: احسان مهدی
دوبله:
محمد رضا علیمردانی
احسان مهدی

درباره کارتون بن تن : فصل اول سریال بن تن در ۱۲ دی وی دی عرضه گردید. هر کدام از این دی وی دی‌ها دارای چهار قسمت بیست دقیقه‌ای بودند. در فصل اول بن پسربچه لاغر اندامی بود که حدود ده تا دوازده سال داشت. فصل دوم وسوم بن تن ساخته شده است. در فصل دوم وسوم بن نوجوان درشت اندامی است که حدود سیزده تا هفده سال سن دارد. پس از اتمام فصل سوم قرار است فصل چهارم نیز ساخته شود. محدودیت سنی کارتون بن تن به دلیل خشونت‌های نسبتا پایین ۱۳+ می‌باشد.

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی , دانلود بازی پلنگ صورتی , دانلود بازی پازل برای اندروید , دانلود بازی GTA1, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 611 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت: 22:07

 p[1].jpg

 

توضیحات بازی: پس از سال ها انتظار بازی Max Payne 3 مکس پین ۳ از سری بازی های مکس پین وارد بازاز شد. حتما تمامی شما با بازی مکس پین آشنایی دارد و بازی کرده اید. بازی مکس پین ۳ ادامه روی بازی مکس پین ۲ می باشد و پس از هشت سال کارگاه بازنشته ی پلیس نیوروک مکس پین را باشخصی به نام رائول آشنا می سازد. رائول نیز یک کار جدید به مکس پین میشنهاد می دهد. مکس پین نیز با قبول این کار از شهر خود یعنی نیوروک به سائوپائولوی برزیل مسافرت می کنند. کار مکس پین در سائوپائولو محافظت از یک خانواده ی بسیار پول دار است. که دشمنان بسیاری دارد. بعد از مدتی فابیانا همسر رئیس جدید مکس پین روبوده می شود. و برای آزادی آن حدود ۳ملیون دلار تقاضا می کند. مکس پین نیز با پول ها سر قرار حاضر می شود اما یک تبهکار دیگر پول ها را از مکس پین می دزد و تمام قرارها بهم می خورد در ادامه مکس پین برای آزادی فابیانا مشکلات زیادی را متحمل می شود و در نهایت موفق به آزادی وی می شود.

از جالبیت های دیگر این بازی می توان به آهسته نمودن زمان اشاره کرد این قابلیت به مکس پین اجازه می دهد تا تیراندازی دقیتری داشته باشدو بهتر نشاگیری کند.همچنین می توان به قابلیت جدیدی اشاره نمود که پس از گشتن گروهی هنگامی که آخرین تیر را بر آخرین نفر شلیک می کند.دوربین به طور کامل حرفه ای مسیر گلوله را طی می کند وچگونگی کشته شدن فرد را به صورت  واضح به رخ می کشد. از دیگر امکانات این بازی می توان به وجود انیمشین های کاملا گرافیکی اشاره نمود که در نوبه ی خود منحصر به فرد می باشد و محیطی بسیار جالب را برای گیمر محیا می سازد. این بازی را می توان جز بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ دانست زیرا هم داستان بازی بسیار زیبا و جالبی دارد هم از گرافیکی خوبی برخوردار است

 

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی , دانلود بازی پلنگ صورتی , دانلود بازی پازل برای اندروید , دانلود بازی GTA1, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 488 تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 ساعت: 2:27

 1[1].jpg

توضیحات بازی: در سال های  نه چندان دور با عرضه بازی کامپیوتری فوق العاده و بسیار زیبای مکس پین انقلابی در عرصه بازی های کامپیوتری به وجود آمد و همگان با این سبک بسیار زیبا و سینمایی، گرافیک بسیار بالاتر در قیاس با سایر بازی های هم دوره و همراه با افکتهای فوق العاده و داستانی نقلی یا به اصطلاح Narrative آشنا گردیدند و از زیبایی های آن در شگفت ماندند. در نسخهٔ دوم بازی مکس پین، او در حین انجام ماموریتش با یکی از افرادی که در جستجوهایش در پی نیکل هورن، به او برخورده بود و گمان می‌کرد او کشته شده‌ است، روبرو می‌شود.

مکس در جریان ماجراهای بیشتر، عاشق این زن؛ یعنی، «مونا» می‌شود و تا جایی پیش می‌رود که برای نجات جان او، همکار خود را که به او دربارهٔ ارتباطش با جنایتکاران مشکوک شده بود، می‌کشد. این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند.

ویژگی های بازی  "Max Payne 2: The Fall of Max Payne" :
- داستان و فیلم نامه بسیار زیبا و تاثیر گذار
- حرکات آهسته ی پرش Max
- محیط بسیار زیبا
- سودبری از هوش مصنوعی پیشرفته
- صدای زیبا
- گرافیک عالی و نمایش سینمایی
- و …

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی جنگ های صلیبی 2, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 393 تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 ساعت: 2:22

 1[1].png

این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند.

 در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که ماده "V" نتیجه یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسماً متوقف شده‌ است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و …

ویژگی های بازی Max Payne 1:
- داستانی جذاب
- گرافیک عالی و نمایش سینمایی
- صدای زیبا
- حرکات زیبای قهرمان بازی
- و …

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی , دانلود بازی پلنگ صورتی , دانلود بازی پازل یرای انروید , دانلود بازی GTA1, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 635 تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 ساعت: 2:16

 p[2].jpg

 

توضیحات بازی: پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Mode Warfare منتشر شد تا رقیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Mode Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

 

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 482 تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392 ساعت: 2:11

bayw4.jpg

در این شماره ما تصاویر زیبای روبن و آرم تیم های ایران را قرار دادیم پیشنهاد میکنم دانلود کنید

مادر شماره بعد بازی کنان رئال مادرید را قرار دادیم و توپ جام و لیگ های مختلف را قرار میدهیم

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی , دانلود بازی پلنگ صورتی , دانلود بازی پازل یرای انروید , دانلود بازی GTA1, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 485 تاريخ : چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت: 14:31


The Amazing Spider Man 20121 دانلود فیلم The Amazing Spider Man 2012

 
منتشر کننده فایل : گروه مای فیلم
فرمت : MKV
حجم: ۱۰ گیگابایت
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
ژانر : هیجانی , اکشن , فانتزی , ماجراجویی
امتیاز فیلم : ۷٫۴ / ۱۰
زیرنویس : دارد
خلاصه داستان : قسمت چهارم فیلم « مرد عنکبوتی » مربوط به پیشینه این شخصیت می باشد و در آن پیتر پارکر که در بچگی توسط پدر و مادرش رها شده ، مدارکی را می یابد که برای او روشن می کند چرا پدر و مادرش او را در بچگی رها کرده اند. وی در در ادامه با دکتری آشنا می شود که در سالهای دور شریک پدرش بوده اما …
سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی , دانلود بازی پلنگ صورتی , دانلود بازی پازل یرای اندروید , دانلود بازی GTA3, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 404 تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 ساعت: 18:30

  p[2].jpg

 

توضیحات بازی: گروهان قهرمانان(به انگلیسی: Company of Heroes) یک بازی استراتژی همزمان است که توسط شرکت رلیک انترتیمنت ساخته شده‌است. و در ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۶ منتشر شد. این بازی اولین بازی از سری گروهان قهرمانان و اولین بازی که برچسب گیمز فور ویندوز را دارد است. داستان این بازی در زمان جنگ جهانی دوم می‌گذرد.سوژه ی این بازی همانطور که گفته شد درباره جنگ جهانی دوم است و به بصورت Real-Time Strategy دنبال میشود. داستان بازی در مورد عملیات بزرگ و با شکوه نرماندی است. عملیاتی که سربازان زیادی را در ساحل اوهاما به کام مرگ کشاند. اولین صحنه ی COH همین عملیات را نشان میدهد و سربازان وطن دوست بدن خود را در مقابل رگبارهای گلوله قرار میدهند تا از اشغال آلمان ها جلوگیری کنند. داستان بازی از عملیات نرماندی در سال ۱۹۴۴ آغاز میشود و تا چندین ماه بعد از آن ادامه پیدا میکند. این بازی به دلیل محدودیت وقایعی که به تصویر می کشد تنها دارای دو گروه اصلی از متحدین و متفقین یعنی آمریکا و آلمان می باشد که این خود کمی از تنوع بازی به مرور می کاهد. گیم پلی بازی بسیار غنی است. شما مثل همه ی بازیهای استراتژی دارای یک Basement هستید که مقر نیرو های شماست. گروه سربازان عادی یا rifleman ها هستند که در خط مقدم میجنگند و همیشه برای کشته شدن آمادگی دارند ! آنها همچنین قادر به پرتاب نارنجک و کار گذاشتن بمب های ساعتی می باشند.

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 475 تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 ساعت: 15:50

 p[1].jpg

 

توضیحات بازی: Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

سلطان فوتبال...
ما را در سایت سلطان فوتبال دنبال می کنید

برچسب : دانلود بازی هیتمن1 , دانلود بازی هیتمن 4 , دانلود بازی موتور سوار برای اندروید ,دانلود بازی دزدان دریایی, دانلود نرم افزار بازی سازی , دانلود بازی پلنگ صورتی, نویسنده : علی رضا lordgamepc بازدید : 419 تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 ساعت: 2:22